czwartek, 25 grudnia 2014

Moje matche

Kilka słów. Rodzinek szukałam na własną rękę, na początku na londynek, potem wysyłałam zgłoszenia na gumtree, ale tak naprawdę zaczęło się na au-pair world. Wszystkim przyszłym to serdecznie polecam → klik . Zgłoszenie wysłałam do wielu rodzin, pisałam jeszcze z kilkoma ale nie uznałam ich jako matche ( czyli jakieś 10). Do mnie też parę wysłało ale z różnych powodów zero kontaktu.

Match  1

Dzieci : dziewczynka - 8, chłopiec - 4
Rodzice : nie pamiętam gdzie pracowali
Lokalizacja : Londyn
Inne : byli pierwszą rodziną z którą rozmawiałam i troche się załamałam  po tej rozmowie, bo mnie odrzucili -  ale niepotrzebnie :)

Match  2

Dzieci : 5letni chłopiec
Rodzice : matka i ojciec pracują poza domem
Lokalizacja : Londyn, Slade Green
Inne : Perfect Match ♥

Match 3

Dzieci : dwójka dzieci, dziewczynka - 3, chłopiec - 10
Rodzice : nie chcieli powiedzieć nic o sobie
Lokalizacja : Londyn
Inne : miałam z nimi rozmowę na skypie ale odmówiłam im po niej, bo byli bardzo 'oziębli' a ja chciałam rodziny, która będzie choć trochę miła i chętna pomocy

Match 4
Dzieci : dwójka chłopców, 4 i 6
Rodzice : pielęgniarka i pilot samolotu
Lokalizacja : Londyn
Inne : dużo z nimi pisałam, ale nie chcieli rozmawiać na skypie, dlatego ich odrzuciłam

Match 5
Dzieci : dziewczyna 5letnia i 7 letni chłopiec
Rodzice : matka pracowała w domu i była w ciąży, a ojciec był wykładowcą na uniwersytecie
Lokalizacja : Durham
Inne : była naprawdę bardzo miła, ale nie pasowała mi ich religia, bo byłi muzułmanami

Match 6
Dzieci : Arabella - 5, Georgiana - 3
Rodzice : pracują poza domem, chyba jako nauczyciele
Lokalizacja : mała wioska obok Hampshire
Inne : wymieniliśmy parę wiadomości ale odpisywałam niechętnie bo mała wioska mi nie pasowała, potem oni kogoś znaleźli

Match 7
Dzieci :  2letnia dziewczyna i 4letni chłopiec
Rodzice : bezrobotni, bo przeprowadzili się niedawno z Sydney. ojciec zaczyna pracę w Londynie w styczniu a mama szuka
Lokalizacja : Surrey
Inne : baaaaardzo fajni. rozmowa na skypie naprawdę bardzo przyjemna, ale też zrezygnowałam po zaakceptowanii perfect matchu

Match 8
Dzieci : dwie dziewczynki, 3 i 4
Rodzice : pracowali poza domem, tyle.
Lokalizacja :Buckinghamshire
Inne : wspaniała rodzina i bardzo przyjemna rozmowa, ale lokalizacja - za daleko Londynu

Match 9
Dzieci : dziewczynka 10letnia i chłopiec 7letni
Rodzice : nie pamiętam
Lokalizacja : Londyn
Inne : bardzo sympatyczna rodzinka, lecz nie odezwali się do mnie po rozmowie

Match 10
Dzieci : Abigail - 10 lat
Rodzice : pracowali w jakiejś firmie, mieli córkę 22letnią i 18letniego syna
Lokalizacja : Londyn
Inne : bardzo spięta rozmowa na skypie, emailowo wydawali się być idealni. dzień po rozmowie na skypie im odmówiłam.

Match 11
Dzieci : dwójka chłopców, 2 i 9
Rodzice : menadżerka klubu i dyrektor jakiejś produkcji
Lokalizacja : Kent
Inne : rozmawiałam z nimi na skypie, kobieta była nawet miła ale napisałam im wiadomość z odrzuceniem po znalezieniu perfect matchu.

O moim perfect matchu napiszę w następnej notce trochę więcej :)
Zapraszam do czytania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz