czwartek, 25 grudnia 2014

Perfect Match ♥

Zgodnie z obietnicą piszę więcej o moim perfect matchu.
Od razu mówię, że nie dodam zdjęcia rodzinki, bo nie wiem czy mi wolno ale zapytam się ich i dodam :)

Dzieci : Elvin, pięciolatek który chodzi do szkoły na full time.
Praca : ogarnięcie go do szkoły rano, odebranie ze szkoły i zajęć dodatkowych, zabawa po szkole, podanie przekąski, przypilnowanie przy porządkach
Prace domowe : czasem poproszą mnie o wykonanie takich prac jak prasowanie i pranie, codziennie mam sprzątać w kuchni ale tylko po małym. Raz w tygodniu odkurzanie domu. Ale ogólnie mam pilnować, żeby młody sam robił porządek wokół siebie.
Czas pracy to 20-25 godzin tygodniowo, więc malutko.
Wszystkie wieczory i weekendy wolne aczkolwiek mogą poprosić mnie o babysitting lub czasem w sobotę, ale to zdarza się bardzo rzadko.
plan tygodnia
Lokalizacja : Londyn, Slade Green
Daleko od centrum, ale mam dobre połączenia stamtąd i blisko na stację.
bliziutko na stację :)


odległość od centrum

Teraz już bez ładu. 
Była to druga rodzina z którą rozmawiałam, napisałam do nich od niechcenia bo mieli niezachęcający profil i wiadomości też były bez sensu, ale chcieli gadać na skypie. Stwierdziłam 'co mi szkodzi, podszkole język'. Rozmowa była cudowna ♥ Caroline okazała się tak przemiłą i kochaną osobą, że bardzo chciałam do nich jechać. Mieli dużo zgłoszeń i na początku poprosili mnie, żebym szukała czegoś innego, bo małe jest prawdopodobieństwo, że mnie wybiorą. Ale po paru rozmowach napisałam im, że są amazing, że bardzo ich polubiłam i mogę jechać do nich, a w zamian...
♥ ♥ ♥
Pogadałyśmy jeszcze trochę na skypie, ploteczki i te sprawy :) Mam lot 3 stycznia wieczorem, a już 5 zaczynam pracę. Jestem mega zadowolona.
O przygotowaniach napiszę w kolejnym poście :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania ♥


4 komentarze: